mooiertekenzondag: Vliegt de blauwvoet

ook: Ik heb persoonlijk een schijthekel aan mensen die stemmen ronselen. Maar, natuurlijk, soms kan je ook gewoon niet anders. Daarom deze weinigmalige oproep:

http://oor.antwerpen.be/project/troef-stem-op-je-3-favoriete-troeven

Als je tijd/zin/… hebt ga eens naar die link en stem op nummer 8, krock.

Waarom?
Wel, als die winnen, dan ga ik ervoor tekenen. Dat wil zeggen NOG een extra nieuwe cartoon iedere week. Die ik er hier dan ook opsmijt. En grappig zullen ze zijn!

Ook, als je meer info wil over ’t project:www.facebook.com/krocktroef
’t lijkt me wel een cool project, dus als je antwerpse jeugd bent, goforit.
’t is wel met een kleine registratie vooraf op de website voor je kan stemmen. Fuckers.

Gepubliceerd door

Dood verderf en koekjes me melk

woep woep woep woep

4 gedachten over “mooiertekenzondag: Vliegt de blauwvoet”

Geef een reactie

