Wedstrijdwinnaar ‘1000 fans’

Onlangs hielden we een wedstrijd oim te vieren dat de dvkm facebookpagina zo’n 1000 fans had. De wedstrijd was ‘verzin mij een cartoon, zeg mij waarop/waarmee je ‘m getekend wil zien en waarom.

De Winnaar is Flor Van de Walle!
hij stuurde de volgende cartoon in:

Mijn vriend Pim had een ernstig ongeval. De kranten schreven dat hij onherkenbaar verbrand is.

Met houtskool op (deels verbrand?) papier

omdat hij gene fan is van vuurspuwers.

Fantastisch, niet?

Woensdag verschijnt de tweede plaats, ook een geniale cartoon!
Bedankt aan iedereen voor de vele vele inzendingen, als je niet gewonnen hebt weet dat ik een speciaal plaatjse voor je heb in de vip lounge van mijn hart. En dat er nog wel wedstrijden aan zitten te komen. Dus niet gewanhoopt!

Maarten!

 

Gepubliceerd door

Dood verderf en koekjes me melk

woep woep woep woep

3 thoughts on “Wedstrijdwinnaar ‘1000 fans’”

  1. Is het een beetje vreemd, lichtelijk verdacht of compleet gestoord dat ik al de hele week minstens twee keer per dag kijk of de nieuwe cartoon er al is? #gettingobsessed

Geef een reactie

