WEDSTRIJDTIJD

HALLO!

zoals beloofd, omdat jullie mij helpen met mijn wereldoverheersing, volgt er nu een wedstrijd!
Joepie!

Oké, WAT MOETEN WE DOEN?

wel

BEDENK MIJ EEN FANTASTISCHE CARTOON/VERHAALTJE/WEETIKVEELWAT en zeg mij MET WAT je ’t WAAROP getekend wil zien.
maar vooral waarom.

Voorbeelden:

– een mopje over een kachel op een blok hout met houtverf
3 paginas motivatie

– een mopje over een vis op een viskom
motivatie: dat is ooit met mijn vis gebeurd. We laughed. de vis is dood nu.

Het leukste en financieel haalbaarste idee wordt uitgewerkt.
Dus niet:
– een cartoon over een racewagen op een gewone auto met wascos (tenzij ik op jouw auto moet komen tekenen, dat kan geregeld worden)
–  een mopje over zwaartekracht op een berg met een drilboor (simpelweg te arbeidsintensief)
– een mopje over je nieuwe mac op een nieuwe mac met uiwisbare inkt (i’m not made of money)

duidelijk voor iedereen?

De antwoorden mag je sturen naar supermaarten@koekjesmemelk.be en zet in ’t onderwerp van ’t bericht “APENBROODBOOM”, dan ben je zeker dat ik ’t zie passeren en je in aanmerking komt.

Meedoen mag vanaf NU tot en met 30 januari, middernacht. Dan begin ik jullie antwoorden te lezen, bulder te lachen, etc.
Tijdens de lesvrije week kies ik een winnaar en werk ik ’t uit. Deze wordt dan bekendgemaakt en opgestuurd aan ’t einde van de lesvrije week omdat jullie toch allemaal op reis zijn tijdens. Rijke stinkers.

Ready? Break!

xoxo
Supermaarten!

 

Gepubliceerd door

Dood verderf en koekjes me melk

woep woep woep woep

5 thoughts on “WEDSTRIJDTIJD”

  1. Is het de bedoeling dat wij een mopje verzinnen en jij het uittekent,
    of dat wij gewoon een suggestie doen waar jij iets grappigs over verzint?
    Alleszins; SUPERCOOL IDEE ZE MAAAAAAAAAAAT; ik ga da hier dik winnen!

Geef een reactie

