doodlijnen

De examens komen eraan, de thesisdeadline is daar, en dat kan best lastig zijn. Als je het lastig hebt, denk dan aan de goede raad van tante maarten:

(maar dutjes zijn wel de max)

m

Gepubliceerd door

Dood verderf en koekjes me melk

woep woep woep woep

6 gedachten over “doodlijnen”

  1. Ik slaap te weinig, zelfs zonder examens. Dutjes doe ik thuis niet. Soms ben ik dan blij dat ik met de trein naar een vergadering in de hoofdstad moet.
    Succes met de examens trouwens!

  2. Ik hou ook pyamazondagen als de kinderen er niet zijn. Als dat ok is, dan zal ik toch nog oud worden. Tegen dan mag ik hele dagen in mijn pyama. Krijgen ze mij nooit dood.

Geef een reactie

