schamper

Beste vriendjes, vriendinnetjes, en mensen die ik nog nooit van mijn leven heb gezien.

Vanaf deze week sta ik tweewekelijks (toch zoveel mogelijk, als ik goeie cartoons verzin) in studentenblad schamper. Big deal? aja, wel, ik vind het leuk. bloasdem. pfrt.

Dit is de cartoon van deze week:

De cartoon zal waarschijnlijk niet ZO leesbaar zijn, maar je kan ‘m hierzo bekijken 🙂
Normaal zou ik ‘m opladen, maar mijn superleuke acer computer is weer op reis naar duitsland, alwaar hij een verwenningskuur zal ondergaan. Volgens de vriendelijke mensen in de computerwinkel, was hij ‘dood’. Altijd leuk voor iets waar je teveel geld aan hebt gegeven.

Anyways, wat moet je onthouden van dit korte verhaal? Wel, dat je vanaf nu trouw SCHAMPER moet lezen als je aan de Ugent zit, dat ik fantastisch cool ben, en dat je NOOIT OFTE NIMMER een acer laptop moet kopen.

Dank U

Maarten

Gepubliceerd door

Dood verderf en koekjes me melk

woep woep woep woep

6 thoughts on “schamper”

  1. proficiat, al vrees ik dat ze mij geen studentenblad meer gaan willen geven. Opnieuw gaan studeren is vooralsnog geen optie.

    En geen acer kopen? Sh*t zeg…

  2. Te laat. Zit hier te tokkelen op mijn acer laptop. Tot nu toe nog niet al te veel problemen mee gehad en hopelijk houdt’ie het nog wel een tijdje vol want hij kostte meer dan genoeg.

    Wat was het probleem buiten de doodverklaring?

Geef een reactie

