competitie

Hallo beste allemaal!
Ik heb een dienst van jullie nodig!

Ik ga eens meedoen aan een wedstrijdje om huiscartoonist te worden (bij eos). De cartoon moet iets te maken hebben met wetenschapstoestanden.
Ik heb een hele deel domme cartoons gemaakt, en (na zelf mijn favo 3 eruit te lichten) had ik graag eens gehoord wat jullie ervan vonden?
Klik hier gewoon op reageren, en zet uw voorkeur neer op internetpapier! HIERZO OP WORDPRESS!! Klik gewoon op ‘schrijf commentaar’, en zet 1, Twee of 3!
Easy as easypie.

Als tegenprestatie: mijn affecties!

En hier zijn ze:
1.

twee.

3.

Oja,
Copyright.
Ideestelers.
!!!

supermaarten.

Gepubliceerd door

Dood verderf en koekjes me melk

woep woep woep woep

44 thoughts on “competitie”

  1. Als experimentele wetenschapper houd ik van nummer 3: die n=100 doet het ‘m wel… Maar ik denk dat vele mensen die mop niet gaan verstaan. Vandaar: 1 is de tweede op mijn lijstje.
    Groeten,

    FM

  2. mooi, mooi.

    ik vind nummertje 2 persoonlijk het leukst.

    hoewel ik je 2-3-4 luikjes met hetzelfde ventje best wel commerciëler vind (in de zin van aanspreken van ruimer publiek, herkenningseffect,…).

    ik duim/supporter voor jou!

    grtz

  3. Moeilijke deze keer.
    Maar uiteindelijk ga ik toch voor 2. Vooral qua afwerking, wat in een kwaliteitsblad natuurlijk enorm van belang is. Humoristisch gezien zal 3 het toch winnen.

  4. Mooi gedaan maarten!
    Ik zou voor drie gaan!! Ik heb wel lang moeten staren naar “n= loo” maar blijkt “n=100” te zijn, en da zorgt toch wel voor een voltreffer! 😉

Geef een reactie

