formele situaties zijn mijn helemaal mijn ding

Stage:

 

disclaimer: dit is nog niet echt gebeurd. ma tzou wel cool zijn.

Ook is het geen accurate afbeelding van mijn fantastisch leuke stagebegeleidster. Daarentegen, ikzelf als stagebegeleider zou zeer geflatteerd zijn door getekend te worden door mijn stagiair, en zou ‘m gelijk 18 op 20 geven voor zijn stage. Just a thought.

DAARNAAST!

volg mij op twitter als je twitter hebt. howja, dvkm. TIS AL RAZEND POPULAIR, kheb lijk al 13 volgelingen gewoon. ma da kan beter nietwaar!
laat ik het concept even nader toelichten:
NORMAAl als ik één van mijn géniale ideejen heb, steek ik dat zo goed en zo kwaad mogelijk conceptueel in mijn gsm, liefst met schrijffouten. Nu doe ik dat gewoon op twitter. Zo krijg je al een idee van hoe de volgende comic eruit zal zien. De volgende is: ZOALS SCHAAPJES DAT DOEN!

volg ‘m hier:

http://twitter.com/#!/dodekoekjes

EN NOG EEN grote MELDING:
het gaat hier wat profesjoneler worden. In plaats van klungelig lelijk gemaakte tekeningen op een blog te plaatsen, ga ik binnenkort klungelig lelijke tekeningen op MIJN EIGEN SITE ZETTEN! Jawel!
Dat allemaal dankzij een fantastische mystery man, Señor B. Zij die ‘m moeten kennen,kennen ‘m wel. Denk aan een stijlvolle macho. Een adonis. Maar wel eentje die sites kan maken en een bril draagt. DESALNIETTEMIN een groots man.
De eigen site vind je hier (maar ij is lang nog nie klaar):

http://www.koekjesmemelk.be/

splowzjens in the sky

SM

Gepubliceerd door

Dood verderf en koekjes me melk

woep woep woep woep

4 thoughts on “formele situaties zijn mijn helemaal mijn ding”

  1. Hey!

    Je cartoons zijn echt goed!
    En deze vind ik het leukste :).
    Natuurlijk omdat ik er een paar anekdotes van heb gehoord
    op de trein. 😉

    Doe zo verder!

    Groetjes
    Het meisje met de rode muts.

Geef een reactie

