ik ben ZO niet de enige die zich dit ooit voorgesteld heeft

dag 1 in het niet hebben van men eigen laptop: hoewel die van men moeder die eigenlijk vrij nieuw is, werkt ie absoluut te traag. Dit is de 5e maal dat ik probeer dit bericht te posten. Hij wil blijkbaar gewoon niet. Schavuit.

Ik ging jullie iets vertellen over gobelins, over hoe ik het herontdekt heb, en hoe je zo eens hun filmpjes moet opzoeken want.. ze zijn echt.. liefde. Maarja. Fuck ook you,  toshiba.

Voor de geinteresseerden onder jullie die het niet erg vinden om op een linkje te klikken om iets fantastisch te zien: 

http://www.youtube.com/watch?v=GH8SrE1ipLo

daarzo, kijken! en daarna lijk e zot rondklikken op alles da van gobelins komt. LIJK E ZOT! Eens ik een deftig computer vastheb toon ik jullie wel eens AL mijn favoriete filmpjes (JAWEL, ALLEMAAL… tzijn eigenlijk gewoon al degene die je vindt op youtube, i’m not the picky type). in een weekend ofzo, wanneer jullie niet aan het feesten zijn wanneer ik thuis aan mama haar laptop zit te luisteren naar een frigo die piept en een wasmachine die stilstaand draait. stupid stage, could’ve been unconscious in my own vomit right about now. grmbl.

ooit ben ik sébastien. Maar dan met tekeningetjes in plaats van papieren vliegtuigjes.

Ultramaarten

Gepubliceerd door

Dood verderf en koekjes me melk

woep woep woep woep

Geef een reactie

