abstracte wiskunde

een flauwtje vandaag

Bij voorbaat mijn excuses aan de epileptische gemeenschap. Als die bestaat tenminste.

en bijdewij, er bestaat een facebookpagina van men tekeningetjes, en, hou je vast, ik heb ‘m niet gemaakt!
Door naar mijn comics te kijken ga je een visueel contract aan, en ben je verplicht deze facebookpagina te zoeken tis ofwel iets met maarten ofwel iets met dood verderf en koekjes me melk. happy huntin’
oja, moestet blijken dat het nog niet bestaat ( update: dan is dat omdatk die van dehr. antoon vanderstraeten geverwijderd heb omdat jullie nooit zouden geloven dat ik “maarten van praet’s fantastische fanpagina” niet zelf heb gemaakt)

* ook heb ik eens wat aandacht besteed aan hoe dat spel hier werkt. kheb een kolom “rechts” gemaakt. waarom? omdat het allemaal links zijn. daarom. Daarop komen de blogs die ik een beetje volg en goed vind, plus mijn dievjuntart, waar ik al mijn zooi (hehe) op plaats die hier niet op komt. ma natuuurlijk ook al de dingen die er wel op komen.

Maarten

Gepubliceerd door

Dood verderf en koekjes me melk

woep woep woep woep

Geef een reactie

