zoethoudertje!

Hoihoi

inderdaad, ik post zo regelmatig als iets onregelmatigs (ik ben te moe om een goeie vergelijking te maken). Kben net naar londen geweest, which was awesome. IK HEB DINOSAURUSSEN GEZIEN. DINOSAURUSSEN!!!!!! ECHTE DODE!!! Fucking Zalig ^^

Daarnaast ben ik bezig met enkele grotere dingen van tekenen en zo. die komen binnenkort wel onlijn. Anyhoo, zoethoudertje:


O, en denk eraan: als je paranoïde bent is het beter dat je niet beroemd wordt, want dan zijn ze je opeens echt aan het volgen.

Get what you gave.

Supermaarten

Gepubliceerd door

Dood verderf en koekjes me melk

woep woep woep woep

Geef een reactie

