een laaiend gebrek aan wortels

ik heb, zoals sommigen onder jullie ondertussen misschien wel al weten, een loodzware hekel aan zondagen. Hoe zwaar? Zo zwaar als je mama. Ja.

Je kan zo niet echt iets productiefs doen, het is de dag met procentueel gezien de meeste familiesamenkomingen, het is de dag voor maandag, en op één of andere manier neemt mijn gemoed altijd een duik op de zondag. Alweer één van vele gelijkenissen die ik heb met god ( maar ik pruts niet aan kleine kindjes en wil mij bij deze distantiëren van priesters en geestelijken in het algemeen).

Past het dan dat het vandaag een extra druilerige editie is, waarop ik een herexamen mag instuderen. Hoog tijd voor het volgende:

Stel nu dat je iemand bent die veel tijd aan zijn of haar respectievelijke handen, en je hebt al af en toe deze blog gevolgd, dan vallen je er wel een paar dingen op:
Genialiteit? sowieso. Moeilijk te evenaren tekenkunsten? heh. wel.. ja. ONSAMENHANGENDE NONSENS? zeker. dank jewel. Duizenden taalfouten? waarschijnlijk. En ten slotte: veel te groot ingescande afbeeldingen? you betcha.
Maar over deze opvallendheden heb ik het niet.
Het komt er op neer dat ik verschillende delen van mijzelf in verschillende tekeningen steek: ADHD in ‘dood verderf en koekjes me melk’ ; veel beloven en weinig doen in ‘supermaarten’, hopeloos aandachtszoeken in men monsterposters en depressief emoweengeschets in ‘er zitten lelijke vreemde mensen in mijn hoofd, en ze doen rare dingen’
Nu voegen we er eentje toe aan het rijtje (en hou je maar vast aan je onderbroek, het rijtje zal over de volgende maanden echt extreem lang worden):

EEN LAAIEND GEBREK AAN WORTELS
met bob het cynische konijn

wavinjedervan?
Het is niet de bedoeling dat je er blij van wordt bijdewij. Past wel op een zondag vind ik.

P.S.

God keeps a picture of Tom Waits in his wallet

slaapwel/’morgen/goeiemiddag/goeievaond

supermaarten

Gepubliceerd door

Dood verderf en koekjes me melk

woep woep woep woep

2 thoughts on “een laaiend gebrek aan wortels”

Geef een reactie

