allemaaltovenaal

Ik heb wat gebruik gemaakt van dichterlijke vrijheid voor deze titel. Anders rijmde het niet. Denk gewoon eventjes dat ik chinees ben (btw, dat is echt waar, kheb samengwerkt met een chinese vrouw en7  tibetanen, en die maken da onderscheid niet zo makkelijk! pretty awesome!)

Deze is onder het motto: volgende week heb ik eindelijk een degelijke laptop waar ik cartoons wat deftiger mee kan bewerken.

mysterons

maartenman

Gepubliceerd door

Dood verderf en koekjes me melk

woep woep woep woep

Geef een reactie

