kheb een beetje mijn best gedaan..

..en kheb 5 comics uitgetekend (de ene al wat beter dan de andere)
en nu ga ik er eentje per dag posten, om jullie en mijzelf wat bezig te houden (want ja, wat moet ik anders doen, werken aan mijn thesis die woensdag binnenmoet? psjf)

Bij deze: de eerste

“oog om oog, tand om tand”

omdat ik op VAMA VECHE opeens aangevallen werd door blaadjes.

pleen 1930

Supermaarten

Gepubliceerd door

Dood verderf en koekjes me melk

woep woep woep woep

2 gedachten over “kheb een beetje mijn best gedaan..”

  1. Die doet me denken aan voetbalwedstrijden. Die mannen gaan daar ook voor niks tegen de vlakte (en kunnen trouwens zéér slecht vallen -kunnen nog wat van ons leren).

Geef een reactie

