kwetet! kwetet!

Het is al laaang geleden dak nog comics geuplood heb, maar dat komt omdat ik in de Brugse versie van fawlty towers werk. Met meer Tibetanen. Dusja, tijd is een redelijk kostbaar goed. HOEWEL, er zitten momenteel een stuk of 3 /4 comics in mijn gsm, angstig wachtend om uitgetekend te worden. hold on to your spincters. tegen volgende week heb ik weer tijd.

EN DAN NU
de uitslag voor de “geef mijn ongelofelijk fucking coole tekening een naam” wedstrijd
Dun dun duuuuun

grimwald grinegg brodsky

voila zie, tis grimwald grinegg brodsky geworden, grinegg voor kort. Waarom drie namen? zo heb ik een top 3 van mensen en kan ik verschillende prijzen uitreiken. maha.

OP EERSTE PLAATS: Inez Dsm met de naam grinegg. deze kerel eist een naam met een ‘g’ in. en potverdikke, grinegg heeft er drie. Proficiat! jij wint eerste keuze bij de volgende lading monstertjesposters! De traditie van vorig jaar voortzettend, ga ik weer monstertjes maken en ze op grote grote tekenblaren zetten. Ik zal er zo’n 10 maken, online zetten, en JIJ,INEZ mag als eerste eentje kiezen.
proficiat

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/album.php?aid=176891&id=712605287
de monstertjesposters van vorig jaar.

OP TWEEDE PLAATS: Annelies Vanhove met “grimwald”

Absoluut geen favoritisme in deze verkiezing van tweede plaats. Annelies wint seks. en veel ervan. met mij. maha.

OP DERDE PLAATS: Micha Libert met “brodsky”
jij krijgt wel eens een pintje van mij na een training ofzo :p (gezien je al een poster hebt en tekening op uw kiel)

ziezo, dat waren ze. Maar te vermelden valt ook zeker nog M2, die verwoede pogingen deed, zelfs met meerdere accounts op facebook om toch maar in de prijzen te vallen, maar HELAAS. In de verste verte niet creatief genoeg. Hij krijgt een troostprijs:

Jij, M2, wint een doos niets! om je eraan te herinneren dat je absoluut niet goed genoeg was, en dat je namen inhoud misten (geddit? lege doos :p)

En nog een laatste speciale vermelding voor Abigail Van den Broecke. Smukkel is een geniale naam, maar past gewoon jammergenoeg niet bij hem. met uw toestemming zal die wel gebruikt worden voor een monstertjesposter (voor jou uiteraard)

BEDANKT aan iedereen om interesse te tonen en mijn ego te boosten! U ware fantastich!
En denk eraan: Maarten is bère.

Petiatil Cx Htdui
Maarten.

Gepubliceerd door

Dood verderf en koekjes me melk

woep woep woep woep

6 thoughts on “kwetet! kwetet!”

  1. OMG zalig!!!! Paar dagen niet op internet en dan ontdekken dat je een maartenstrijd gewonnen hebt! ROCKS *juig* Ik voel me vereerd 🙂 Danku MaartenMan!!!!

Geef een reactie

