denk ook es aan de geluidjes die het zou maken

de cartoon spreekt voor zich 🙂
hoe gaat het voor de rest in mijn leven vraag  je?

Wel.
Goed.
Werchter gedaan, leuke nieuwe mensen leren kennen, en een paar jaar van mijn leven geschrapt.
Nu werken in het koffieboontje voor de derde jaar op rij als… welja.. alles, van kamermeisje over fietsverhuurder tot barman.  het valt best wel mee (na de eerste dag), plus ik kan weer zeveren met tibetanen, altijd fun

de puntjes vielen lijk wel nog mee, thesis herdoen (9) en maar 2 herexamens in totaal, das lijk t minste ooit gehad heb. het feit dat ik ook nog nooit zo weinig vakken gehad heb staat daar absoluut en volledig los van.
Ten slotte is er de laatste tijd is de helft van de keren dat ik naakt ben iemand bij. zeer vreemd. maar ook wel leuk 🙂

lang leve maarten.

Gepubliceerd door

Dood verderf en koekjes me melk

woep woep woep woep

Geef een reactie

