tjolen

de laatste paar dagen heb ik overal en nergens gezeten, thuis, gent, essen, beernem,…

blijkt dat ik me daar overal wel verveeld heb, of toch minstens op de trein ernaartoe/ervanweg. Gelukkig had ik mijn schetsboekje bij, en men trouwe .05 tekenstiftje van staedtler.

zoals je wel al zal gemerkt hebben hier heb ik een zeer wisselende voorkeur van tekenen en tekenstijlen. Tot nu toe hebben we supermaarten, dvkm en MONSTERTJES!

Aan dat rijtje voegen we de volgende toe: ER ZITTEN LELIJKE VREEMDE MENSEN IN MIJN HOOFD, EN ZE DOEN RARE DINGEN!
Dat is dan wanneer ik een beetje ruwer teken met een dun dun stiftje, zonder te weten waar ik begin en nog minder waar ik zal eindigen.
Deze week vond ik het zeer leuk om heel dunne lichaampjes te tekenen, en ik heb zowaar eventjes degene die ik de coolste vond geselecteerd en slecht ingescand 😀

en nu ga ik de nieuwe futurama zien, want het is te warm om te bougeren.

Gepubliceerd door

Dood verderf en koekjes me melk

woep woep woep woep

Geef een reactie

