MONSTERTJES!

hoera! de examens zijn gedaan! en ze gingen.. welja, redelijk, we zien wel nog.

daarnaast: examens zijn altijd de meest creatieve periodes, omdat je dan juist niet creatief mag zijn, en veel tijd hebt OM creatief te zijn! Bij mij uit ‘m dat in tekenen, en niet alleen in de domme comics die ik online zet, maar ook in tekeningen in men cursus om mensen die rondom me zitten in de boeketoren/therminal/zuidbibliotheek/waariknogoveral gezeten heb, te doen baden in mijn glorie!

en omdat ik het onvoorstelbaar leuk vind natuurlijk 😀

Ik heb mijn geopinieerdecursusmonstertjes eruit gehaald en wat mee zitten prutsen in paint.net ik ben best tevreden over het resultaat, uw mening?

Gepubliceerd door

Dood verderf en koekjes me melk

woep woep woep woep

One thought on “MONSTERTJES!”

Geef een reactie

