ultra superheid

Ahoi!

ik ben maarten, en ik praat graag tegen mezelf, want  ik ben fucking fantastisch.

Het leek me wat egoïstisch deze gesprekken enkel voor mezelf te houden, dus maak ik er cartoons van, en kunnen andere mensen er ook van genieten. Nu ga ik WordPress gebruiken als platform om aan U, de fantastische lezer, mijn beste gedachtenhuppelingen over te brengen.

met dank aan leander om me er aan te doen denken dat ik wel degelijk geen kloten van programeren moet kunnen om een eigen site te hebben, en aan tom die zei dat ik een site moest maken.

alvast een eerste dood verderf en koekjes met melk:

gezien het nu examens zijn zal er dagelijks wel eentje volgen zeker, tzal wel verminderen na een tijdje

ajuus,

maartenman

Gepubliceerd door

Dood verderf en koekjes me melk

woep woep woep woep

Geef een reactie

